Followers

Friday, January 7, 2011

bmydania 1st Giveaway.!! ;)


"bmydania 1st Giveaway.!! ;)"

closing date: 09 January 2011
kalau nak join, klik banner kat atas yer ;)

saya sayang keluarga saya:

ABAH & MAMA
abah & mama memang tersangat sporting..tp bile skali abah & mama marah semua org takot..hehe~ abah & mama slalu ikot ape je kemahuan anak2 die..kadang2 anak2 die mntk yg sumting yang diluar jangkaan dorang pun abah & mama ikot je..abah & mama slalu bersusah payah untuk saya & adik2 saya..even saya tahu sebenarnyer kadang2 susah untuk abah & mama nak buat / bagi ape yang saya & adik2 mintak..tp dorang try jugak usahakan agar kami adik beradik takde rase sedih & kecewa..jase abah & mama terlalu banyak untuk kami adik beradik.. tanpa dorng sape la saya.. sekarang bile dah keje,saya akan cube buat mcm mane yang dorng buat untuk saya dulu..selagi saya hidup,saya akan cube membahagiakan dorang..saya akan cube ringankan beban dorang..saya nak dorang bangga ade anak mcm saya! i love both of you, abah & mama! and thanks for everything ;)

ADIK-ADIK
selain mama & abah,saya sayang sgt adik-adik saya..dorng je yang tahu, yang bole trime baik buruk saya..tanpa adik2 saya,saya rase hidup saya kesunyian..dorang slalu hiburkan ati saya,selalu ingat saya even saya dok jauh drp dorang..saya tahu, dorang sayang saya mcm mane saya sayang dorng..buktinya, kadang2 dorang sanggup bersusah payah untuk saya..bile dorng tahu saya tgh susah,dorang cube untuk membantu..saya sayang dorng sangat2..walaupun jauh, saya sangat kerap balik kg semate2 nak jumpe dorang sume..nak jumpe mama & abah. meraka la teman dikala saya sedih, mereka la teman disaat saya bahagia, mereka la tempat untuk saya bermanje, mereka la segala2nya..semoga kami akan tetap bersame sampai bile2. amin.
SESUNGGUHNYA, SAYA SANGATT SAYANG MEREKA SEMUAAA!! ;)

untuk GA nie saya nak tag:
Cetul La La
Inchik roro
Umi
Hanis
Amalina

korang buat tau..jangan tak buat lak..hehe ;)

No comments: